Umutfaik kahramanbebek-14 bezini takip edin. Ne sıklıkla tuvalet yapıyor ona bakın. çiş ve kakası sıklıkla oluyorsa doyuyor demektir. Bir de yorulurlar uykuya dalar memede. Siz minik uyarılarla uyandırırsanız devam eder
Deletedmom388 kahramanbebek-14 bildiğim kadarıyla 4-5tane çişli bez doymuş demekmiş burda okumuştum,kilosu da iyiyse doyuyordur 🙏🏻 Benm kızım da bazen öyle emiyor
sabirsizbebek15 kahramanbebek-14 artık daha güçlü emiyordur sütün akısı artmıştır bezlerini takio edebilirsin
kahramanbebek-14 Umutfaik büyük wcsini bazen her gün bazende 2 günde yapıyor küçüğüde günde 4-5 kez değiştiriyorum.
nilaylaylay Sütün tazyikli geliyordur doyuyordur çocuk canım. Bence bunun bir kıstası yok. Senden 5 dakka da gelen süt benden 20 dakkada geliyor olabilir . Kakalı çişli bezi varsa sıkıntı yoktur. Doymasa ağlar zaten
Gizemhira kahramanbebek-14 benim kızımda 4 ay 9 günlük sizin kadarken başladı bizde de 5-10 dk emiyor etrafı izliyor doktorumuza danıştım çünkü artık meme reddi yaşıyoruz sanmıştım ama doktorum dedi ki artık çevreyi farkediyor daha güçlü çekiyor be çabuk doyuyor ilk ayla kıyaslama demişti kilo alımında sıkıntı yoksa canınızı sıkmayın tabi ben uyurken de meme verip o şekilde de yapıyorum o zaman daha uzun sürüyor ☺️