Sahraeda Kızlar merhaba ben sezeryanla 9 ay önce doğum yaptım bebegim 8aylıkken ilk adetimi oldum bu ayda olacak gibi agrı çektim ama olmadım günüm gecti normal mi bu durumu yasayab varmı acaba
Sahraeda Benimdunyamm bende herhangi bir sıkıntı yok hep düzenli de olurdum anlamadım neden böyle oldu testte yaptım gebelikte yok🤦🏻♀️