1Lilyyyyyyyy Senosaslan benim bebeğimin de eşit ama kayma çıktı bence bu şekilde anlamak yerine işi uzmanın görmesi daha doğru
Sinem1205 Senosaslan ya nasil bu kadar emin bir şekilde insanlara akil verip birde gitmeyin diye biliyorsunuz gerçekten cok şaşırıyorum. Kizimin bacaklari ayak topuklari herseyi esitti gorunurde hicbir sıkıntı yoktu ama kalca gelisim geriligi varmış. 40 gunlukken goturduk sorun çıktı 1 ay cift bez taktik duzelmedi daha sonra 4 ay tam gun 2 ay da geceleri tubingen cihazi taktık cok sukur oyle düzeldi ama gec kalsaydim ve zamaninda goturmeseydim daha sonra ameliyat olmak zorunda kalabilirdik lütfen sizde bebeginizi götürüp bi kontrol ettirin daha sonra pisman olmayın. @Aslanmom__
Aslanmom__ Sinem1205 tabiki götüreceğim oğlumla ilgili hiçbir şeyi ihmal etmem zaten içiniz rahat olsun 🥰
Sinem1205 Senosaslan malesef oyle olmuyor ben sadece bebeklere bakan bir profosöre goturup ozellikle sordum tedavi olmazsa bir bacagi kısa mı olur diye tabi hayir eger ultrason cektirmeseydiniz anlamaniz cok zor olurdu dedi ilerleyen yaslarda kendini gosteren bir sorun bu. Kalca kireclenmesi bacak ve bel ağrısı kuyruk sokumu agrisi gibi gibi belirtilerle anlaşılıyormuş ilerleyen yaslar da
Sinem1205 dolcegurbanne cogunluk kiz bebeklerde gorulurmus zaten bu kalca sıkıntıları tum bebeklerimiz saglikla buyusun inşallah 😊
dolcegurbanne kundak yapmayıp dikkatli taşınırsa, doğum sırasında bi sıkıntı olmadığı sürece neden çıksın. Korkutmayalım annemizi 🌸
emreozdemir Kalça ultrasonu tarama testidir her bebeğe yapılır öyle evde asimetri var mı diye bakıp normalse sıkıntı yok kararını vermek doğru değil (doktorum) sen çocuk doktoruna gidersen o yönlendirir arkadaşım:)
rabiaydncm Senosaslan hiçte bir sıkıntısı yoktu doktor bile baktı ikiside aynı bi problem görünmüyor dedi erken doğduğu için geç oturmuş bilip bilmeden yorum yapma ki yorumlarda da göründüğün gibi evde bakıp normal diyip doktorda cıkık olarak tanımlanmış cok kişi var.
Senosaslan rabiaydncm ayyyy size sormicam malesef nereye ne yorum yapacağımı herkes işine baksın beğenmiyorsan okur geçersin herkes fikrini söylemekte özgür bende söyledim uymuyorsa uygulama
rabiaydncm Senosaslan farkındaysanız ben sizin yorumunuza cevap vermedim verenlere söyleyin bu sözünüzü? kendi yorumumu yaptım siz bana cevap verdiniz ne biçim bir üslupla konuşuyorsunuz hiç muhatap olamicam sizinle
Senosaslan rabiaydncm benim yorumuma cevap vermişsin bide bilip bilmeden yorum yapma demişsin nasıl oluyor zaten olma muhattap daha ne yaptığının farkında değilsin bide uslupdan falan bahsetmişsin 😂
rabiaydncm Senosaslan senin yorumuna nerde cevap verdm canjm iyi oku sen bana cevap vermişsn ona karşılık verdim bende