4 aylık oğlum var. İlk doğduğu zamandan kırkı çıkana kadar uyku düzenimiz yoktu kırkı çıkınca düzelir dediler harbidende öyle oldu. Kırkı çıktıktan sonra uyku düzeni oturmaya başladı. Bu aya kadar gayet iyiydi gece uykusu. Akşam saat 8-9 gibi uykusu geliyodu doyurup uyutuyodum gece bir bilemedin iki defa uyanıyodu emziriyodum tekrar uyuyodu sabah 8 e kadar uyanmıyordu. Şu son bir haftadır gece 11 de zorla uyutuyorum uyuyo beş dakika sonra yine kalkıyo uyutuyorum bi on dakika sonra yine kalkıyo. Sonra tam daldı uyudum tamam diyorum sabah 4 te tekrar uyanıyo uyutabilene aşk olsun. Gözleri adeta ılık görmüş tavşan gibi asla uyumaya niyeti yok bir şekilde etrafı izliyo. Bu dördüncü ayına girdiği içnmi böyle oldu neden uyku düzenimiz bozuldu çok üzülüyorum. Ne zaman tekrar düzene girer yaşayan bilen tecrübeli annişkolar varsa lütfen beni aydınlatabilirmiiii??😪❤️❤️