Geçenlerde kafam kaşınıyordu saçımın boya zamanı geldi sandım ancak eşim baktığında birkaç tane bit buldu ve çok fazla sirke 😖 doğal yöntemler denedim ancak sadece bitler öldü sirkeleri öldürmüyor ve birkaç gün içinde tekrar kafamda bit çıkıyor saçımı boyadım, sinek ilacı vardı ondan sıktım, internetten baktım vazelin iyiymiş onu da sürdüm ancak kafamdan arındıramıyorum en son bulaşık deterjanıyla yıkadım o biraz iyi geldi pazar günü bit şampuanı alacağız ama oğlumda da var doğal yöntemlerle çözmek mümkün mü bildiğiniz bir formül var mı az önce zeytinyağı sürdüm 1 tane ölü buldum kafasında çok moralim bozuk kaç gündür, hayatımda ilk kez bitlendim 😭