Merhaba kızlar🌸
Bende 2 adet kv var bir öz,biri üvey.Ben üvey olanla daha çok iyi anlaşıyorum.Sorun şu ki ben kızım doğdu 2-3 ay hiç sallamadım, kv de duruyoruz üst katta yemek yapacağım ama kendi istediğim gibi o yemek yapmaya çıktım arada bı de alta inip kızıma bakıyorum sorun yok. Çocuğun uykusu gelmiş ağlamış kv benim uyuttugum gibi uyutamamış almış sallamış o sırada tepki gösterdim fakat 1 kereyle baya alışmış mı anlamadım asla kendi uyuttugum gibi uyutamadım hep ayakta sallamakla.Bir gün sallamaktan vazgeçtim çünkü olmuyordu şuan yanına yatıyorum pıs pış yapıyorum,uyuyor,kalkıyorum.Bu seferde kokunla uyutma odasını ayıramazsın gibi gibi tonla laf diyorlar. Sizce ne yapmalıyım ayakta sallamaktan iyi midir bu şekilde fikrinize ihtiyacım var? Uzun oldu kusura bakmayın 😊