mirgulak Kızlar günaydın herkese bebeklerınıze çorbaya gecıs yaptınız mı yaptıysanız hangi çorbayı yaptınız bebegım 6 ay 22 günlük çok mu erken daha çorba için
nazliicank mirgulak çorba içmeye 7-.8. aylarda başladı o zamana kadar tadımla geçti hep. Zaten az yedıgı için corba yapmadım hiç. Çorbaya gecınce de bezelye kabak havuc ve tarhana corbası ysptım
mirgulak nazliicank bizde de tadımlar suan artık çorbaya gecebılır mıyım diye sormak ıstedım kararsız kalmıştım