Irem22 Merhaba bebeğimin 2. Ay aşısı için sağlık ocağı şu şekilde tarih verdi 2 ay 12 günlük oluyor aşı zamanı 2 ayı 10 gün geçince sıkıntı olur mu ?
Milasssmom Irem22 benim de öyle olucak sanırım bir aşı sürekli olarak ellerine gelmiyor gelince açılıp o gün yapılıyor