biricigiminannesi26 Ben 8. Ayından sonra hep kendi yediklerimizden vermeye başladım. Mesela sabah kahvaltısında 1 yumurta 2-3 zeytin kibrit kutusu kadar kaşar/beyaz peynir hangisini koyarsam 3-4 dilim domates yiyor ya da salatalık bazen sadece pankek ya da yumurta yiyo değişiyor yani. Öğlen çorba, makarna, ya da sulu yemek hangisi olursa birini yanında da biraz yoğurt akşam da hep birlikte olduğumuz için ne kadar yerse ama ben ek gıdaya başladığım da da sonrasında da hiç yememe sıkıntısı yaşamadım. Sebze haşlamaya bayılıyor mesela brokoli, karnabahar, havuç, patates bunları çerez gibi yiyor. Yine aynı şekilde meyveyi de çok seviyor ara öğün de zaten meyve, kefir, yoğurt veriyorum. Doktorumuz bana sen kendin gibi düşünme unutma bu bir bebek ve sana doymuyor gibi gelse de midesi çok küçük ve doyuyor doymasa uyuyamaz, sürekli ağlar illa ki anlarsın demişti