Merhaba hanımlar düzleştiricim bozuldu şu ara düzleştirici tarak arayışındayım Philips felan var yorumlara bakıyorum yarım saat sonra kabarıyor düzleştirici gibi olmuyor diyenler var artık saçlarımı düzleştirici ile yakmak istemiyorum düzleştirici tarakla hem kurutup hemde kısa sürede düz saçlar istiyorum kullanıp memnun kaldığınız marka var mı