Hande2204 Merhabalar bebegim 4. Ayina giricek her ay kontrolle goturuyorum ama doktorumuz biraz ilgisiz iyi bir doktor onerisi olan varmi Izmirde.Ek gidaya basliycaz 6. Ayda yani ilgili ve alaninda iyi bi doktor istiyorum gelisim cok onemli cunku özel yada devlet farketmez 😊
Hemsreanne35 Hande2204 Sertaç Özalp kesinlikle öneriyorum gerçekten çok bilgili ve çok ilgili bir çocuk Doktoru bende hemşireyim eşimde doktor bilgisine çok güveniyoruz
Prensess Egepol hastanesi Nese Yar medifema hastanesi Görkem Astarcioglu instagram adresleri var istersen bakabilirsn
AsilDorukAnnesi Hcrakin Biz immünoloji için gidiyoruz Zeynep hanıma ama hiç ısınamıyorum 🤦🏼♀️ O kadar soğuk , donuk ki sorcağım şeyleri bile sorasım gelmiyo 5 dk sürüyo muayenemiz
MayneymisAltintop Tülay Bilgin Kavaklı, Bornova da muayenesi var. Sağolsun ilgileniyor sürekli telefonla ulaşabiliyoruz. Tek sıkıntımız herşeyi özelde istiyor. Yani devlet hastanesinde yaptırıp getireyim pek istemiyor. Onun haricinde tavsiye ediyorum. Çok ilgili
Hande2204 demetdemircioglu ek gida donemine gectinizmi peki benim icin en onemlisi o yani ilk aldigi gidalarin dogru olmasini istiyorum o yuzden doktor degstiricem ben memnun degilim kendi doktorumuzdan
Duygu35 Hande2204 medifema hastanesinde necati bey çok iyi bi doktot güler yüzlü herşeyi anlatır daha ben sormadan çok memnunum
AsilDorukAnnesi Hande2204 Medicalpark Nur hanıma gidiyoruz çok ilgili çok memnunum sadece mesajlara geç cevap veriyor. Ama küçük bi sorun bile olsa sürekli arayıp yardımcı oluyo
Hande2204 AsilDorukAnnesi medicalparkta zaten ilgilensinler bi zahmet 😁 muayne ucreti ne kadar oduyorsunuz medicalde
Hcrakin AsilDorukAnnesi ben hiç soğuklukla karşılaşmadım sadece soru cevap olarak gidiyoruz bizde.🤷♀️
demetdemircioglu Hande2204 suan 16 aylik oglum gectik bazi ozeldeki doktorlar kitapcik veriyormus oylesi daha icinize siner belki