Valla benimde en geç bugün olmam gerekiyordu olmadım normalde 2-3 gün öne gelerek olurdum. Bir kaç gün önce hafif lekelenme geldi sonra bidaha gelmedi. Gebeliğe ihtimal vermiyorum ama tırsmıyor değilim 😅 Ama mevsimsel hepimizde gecikme var sanırım toplu hamile kalmadıysak 😂