Merhaba benim komşum tüp bebek yaptırdı burda yeni hesap açmış ama pek öğrenmediği için yazamamış size direk yazısını buraya yapıştırıyorum cevap verenlere şimdiden çok teşekkür ederim ismi melisa kiminin duası kabul olur bilinmez sizden dualarınızı bekliyor Allah razı olsun 🙏
Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim tüp bebek ile hamile kalmıştım geçen hafta ilk kontrole gittiğinde alttan baktı dedi keseyi gördük çok şükür dedi Bir gün sonra kanamam oldu acil de yatış yapılmıştı ondan sonra bakıldığında kesen bozulmuş denildi 3 günden beri de lekem var hani koyu kahverengi siyah gibi kanamam geliyor bta hcg yükseliyor ama kanama oluyor bu şekilde tüp bebekte bunları yaşayan var mı kesenin resmini kopyaladım bakarsanız sevinirim dualarınızı bekliyorum
