eylulasel2209 aayyy ne güzel gğnler ama bir o kadar da ne yapacağının bilinmediği… benim beneğim de sağ emdi sol memeyi pek sevmedi, şimdi sekiz aylık hala pek sevmez solu. Ama gece uykusunda meme ayırmıyor. Endişe yapmayın, bebekler tek meme ile de doyar :) tek memeden ikiz emziren var !! İyi bir danışmandan emzirme danışmanlığı alabilirsiniz belki çözülür sorun çünkü çok küçğk. İhtimal, emmediği memede, emdiği memedeki pozisyon rahatlığını yakalayamamış olabilirz pozisyon değiştirebilirsiniz, meme başları arasında farklılık olabilir..ayakta dik konumda emerken genelde pozisyon farkı yoktur sağ ve soldan orada farkı kaçırıp ikisini de emebiliyorlar :)) ama dikkat edin sçemmediği memede mastit olmasın, emmez ise sağım yapın. Bende şöyle bir şey oldu hani solda mastit vs yaşadım ama bir zaman sınra, özelllkle süt ğretşminin emme performansı ile orantılı olduğu üç ay gibi bir dönemde sık meme sağ meme kadar süt üretmedi, ben de kesilmemesi için, sol memeyi de uyarmak için, doktorumuz önerisi ile mochi süt toplayıcı aldım, kızım sağı emerken sola taktım. Sütüm devamlılığını sağladık böylece. Bir de dediğim gibi, kızım gündüz sevmezdi sol memeyi ama geceleri onu uyandırıp emzirdipimde çok umursamaz ikisini de emerdi. Daha çok ama çok küçük, er şey halledilir.. güzel günler dilerim, emzirmek müthiş keyifli bir şey, keyfine varın )))