Aysekorkuthome Dun aksamdan beri bebegimin dusuk atesi var 37.5 37.8 38 bu aralarda gidiyo. 7 bucuk aylik disi henuz hic cikmadı dis belirtisi olabilir mi sert damakları yok
ikbalumaycaca Düşük ateş diş belirtisi diye biliyorum yine takip etmekte fayda var, bizde hiç ateş olmamıştı mesela ☺️