Kizlar selam,
Şöyle genel bir anlatım yapıcam. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Oğlum 4 gün sonra 2 yaşına gircek. Yaklaşık 2 haftadır hsstayız ikimizde. Bu süreçte yanımda yattı. Geceleri kalkip agliyodu cunku. Neyse hala hastayız öksürüyoruz ama ilk günler gibi kötü değiliz. Bu süreçte emziğe ve bana aşırı bağlandı. Geceleri normalde uyanırdı emzik için emziğini verirdim geri uyurdu. Şimdi yatakları gene ayırdık bu sefer emzik için değil ben yanına gideyim diye uyanıyor. Bende alışsın diye biraz uykuya dalınca yatağıma geçiyorum 15 20 dk sonda gene cağırıyor beni. Gece uyumadık resmen. Gündüzde emziğini alıp full kucağımda elimle oynuyor. Üstümde tepiniyor. Dışarı gittiğimizde bir nebze salıyor beni ama 1 saat oyalandıysa hemen gene kucağıma gelip emzik ister bi 15 20 dk emer devam eder. Bir yanım daha çok küçük bırak keyfini yapsın diyor diğer yanım böyle anneye aşırı bağlı çocuklardan olmasından korkuyor. Ve emzikleyken asla konuşmayı denemiyor. Emziği kestim demin emiyor genede. Hastayiz hala diye gene vazgeçtim simdi biraktirrmaktan emzigi. Sabrım asiri dolmus durumda. Mesela meyve isitiyo gidiyirum mutfaga . Meyveyi doğramama bile izin yok anne anne diye kucak istiyor. Ağlamaları arttı. Aşırı duygusallaştı. Normalde böyle bana aşırı bağımlı bir coxuk değildi. Normal mi bunlar ya bi yorum tavsiye bekliyorum sizden. Simdiden tesekkurler