baloglusss 2-3 gündür jenny willy deniyorum prima fabrikasında çalışan biri şu bilgiyi vermişti prima ve jenny willy ham maddesi aynı bunun üzerine isteksizde olsam alıp deneyim ne kaybederim dedim ve cidden bez iyi çıktı bimden bunu beklemiyordum
1-sızdırmıyo, kaka taşırmıyo
2-lastikleri esnek rahatsız etmiyor
3-dışarı çiş ve kaka kokusu yaymıyor
4-emiciliği, çişi beze hapsetmesi çok iyi
5-cırtları kaliteli
6-pişik yapmıyor (molfix yeni nesil sabahtan akşama kadar pişirmişti)