Bebeğim yarın 60 günlük oluyor Kızlar benimle göz teması, gülmesi bana babasına konuşurken karışılık vermesi gayet iyi au au diye o da konuşuyo bizle ama sürekli onunla ilgilenmediğim dakikalarda çok tavana lambaya aynalara bakıyo hepsi parlak olduğu için mi ilgisini çekiyor keşfediyor acaba yoksa bir doktora danışayımmı yoksa henüz daha erken mi