Kızlar on seneden fazla oldu gözlük kullanıyorum gözlükçüye gider beğendigim modeli alır çıkardım fiyatlar suanki gibi uçuk değildi devletin karşıladığı cam çerçeve pek bilgim yok nasıl oluyor neyi karşılıyor hiç kullanmadım bu hakkımı bu konuda bilgisi olan var mı acaba dün gözlükçüye gittim en az 3-4 bin fiyat çıkardi eve gelince aklıma geldi e devletten baktım cam çerçeve hakkınız var yazıyor bunu nasıl kullanıyoruz neyi kapsıyor?
Birde sizlerin kullandigi modeller nasıl ne kadara aldınız yakın zamanda alan var mı merak ettim ☺️