Önceden Mhrs de çalışıyordum . Bazı araştırma ve şehir hastanelerinde doktorlar poliklinikler içinde kendilerine özel branşlara bakıyor . Mesela bir çocuk sağlığı ve hastalıkları doktoru süt çocuğuna bakıyor bir doktor sağlam çocuğa bakıyor gibi. Siz randevuyu alırken eğer bu tarz hastanelerden alacaksanız 182 yi aradığınızda bebeğinizin hastalığı var mı yok mu diye sorulacak size zaten siz kontrol için dediğinizde sağlam çocuğa kendileri verecekler. Kendiniz e nabızdan almaya kalkınca da parantez içlerinde yazan ibarelere dikkat edin ona göre alın . Ya de direkt ayrım yapmayan bir hastaneden randevu alın genelde devlet hastanelerinde ayrım olmuyor .