Merhaba hanımlar bebeğim 36 günlük aşırı gazlı ve sancılı bir saniye susmuyor sürekli huzursuz akşam beste başlayan ağlama krizi saat dokuzda anca bitiyor sonra zar zor uyuyor gece üçte başlıyor bu defa sabah altıya kadar sürüyor ne yapsam faydasız kakası yeşil renkte sadece biogaia kullaniyoruz onbeş gün oldu bir işe yaramıyor bugün doktora gideceğiz ama yine aynı şeyler damla tam bitmeden etki etmez diyor akşama kadar ikona ikina gazını cikariyor ama asla rahatlamiyor ikimizde mahfolduk sıcak işe yaramıyor ritmik sallamak yaramıyor daha çok krize giriyor kundak yaramıyor masaj yapıyorum bir türlü rahatlamiyor inek sütü alerjisi vardir belki dedim birkaç gün süt ve süt ürünlerindem uzak durdum ama yine aynı ne yapacağım 😒😓😓😓