Merhaba herkese 6 aya kadar gece uykularımız çok düzenliydi. En fazla iki kere kalkardı o da emer uyurdu. 15 gündür falan geceleri saat başı ağlıyor yanıma alıyorum olmuyor yatırıyorum olmuyor. 7 gibi kalkardı normalde 1 2 gündür o da değişti 6 dan önce uykusu açılmış oluyor. yenidoğan zamanı bile böyle zorlanmamıştım sürekli mızmız hali. Gündüz uykuları da kısaldı. Ne yapacağımı bilemiyorum o kadar uykusuzum kiii…