Ay evet bu biz. Bugün tam 15 aylık olduk son 10 gündür çoğunlukla mız mız halde. Dişler de geliyor onun da mı etkisi var yoksa büyüme şeyi mi bilmiyorum her şeye ağlar halde. Elinden bişey alırım ağlama krizi bişeye uzanmak ister uzanamaz ağlama krizi, hele geceleri saymıyorum bile. En fazla 1 kere uyanan çocuğum geceleri 4-5 sefer ağlama krizleriyle uyanıyor. Ağlama sesi ve mızıklama sesi sürekli kulaklarımda yankılanıyor artık 🙈