Defneebebeekk 2 aylik bebeğim hasta oldu o kadar da ilgilenmeme rağmen nasil hasta oldu bilemedim 3 gündür aynı doktora götürsen ilaç verir mi
atsmms Defneebebeekk ilaç almamaya çalışın. Bol bol emzirin. Ihlamur için. Benim oğlum da hasta oldu. Bebeklerin iyileşmesi uzun sürüyor
mimikkralicesi Defneebebeekk daha çok küçük ilaç vermezler senin sütün ona en iyi ilaç zaten. Güzel beslenmeye özen göster bebeginin burnunu sık sık temizle ve ne çok terlemesine nede üşümesine dikkat et insallah hızlıca iyilesir gecmis olsun