Merhabalar benim ilk çocuğum ve şuan 24 günlük . Normal doğum yapmama rağmen stüm 3gün gelmedi ısrarla mama vermedim emzirmeye çalştm stüm gelsin mamaya alşmasn dye çocuğum sarılk oldu ve 1 hafta hastanede yattı hastanede hem emzirip hem mama vermemizi sylediler.. hastaneden çktktan sonra mamasna devam ettim aptamil kullandm oda aşırı gaz yapiyordu ozmanlar 4 5 kere kakasnı yapıyordu şmdi sma ya geçtim eskisi kadar ağlamyor yine ağlayarak uyanyo sürekli huysuz ama eskisi gbi değil.. şuan da çişini yapabiliyo gazınıda çkaryo fakat kakasnı günde en fazla 2 kere yapıyo geceleri yapıyo genelde ve ishal gbi yapıyo üstünü hep batrmş ilk defa.. korkamaya başladm neden byle oluyo mamadan mı gaz damlası için metzil kullanyorum ondan mı üştmüş olabilirmiyim ondanmı ### bilemiyorum