Kızlar bir kaç gündür gece uyanıyor bir başlıyor ağlamaya sanki yenidoğan bebek. Susturamıyoruz, artık oturup bende ağlayacak seviyeye geldim. Gündüz böyle ağlama falan yok bir yeri mi ağrıyor dicem de. Diş olabilir mi ya da atak mıdır nedir. Başına gelen varsa lütfen yazsın. Doktora gitsem mi bilmiyorum