Yaptırmayanlar Hastalığı daha uzun ve ağır geçiriyolar , bazıları ölümcül de oluyor. Bu işin şakası yok. Sonradan yapılabilir bişey de değil bu .
Bence lütfen yaptırın. Ewet pahalıı ama cocuklarımızdan önemli bir şey yok. Başka yerlerden kısın ama bu aşıyı yaptırın .