Ben ilk 1ay yenindogan ken emzirdim bebek kilo almamış bunun korkusuyla sonraki 3ay hem emzirdim hem mama verdim önce emzirdim arkasına mamamı yanımda hazır ettim 60ml içirdim her zamanda mamanın hepsininicti 2saatte bir besledim 3aylik olunca 90ml çıkardım onu da içti yani olsa daha içer ama yetti yani 4aylik oldu sütüm iyice azaldı birde 2gundur emmiyor beni emmez diye içimde hep korku var ama sütüm de iyice azaldı artık kabullendim mama olarak ilerliyoruz