Gulra 17 aylık. Saat 8 gibi fitil verdim ateşi tekrar 38.5 oldu . Surup verebilirmiyim? Elimde pedifen ve calpol var. Yardımcı olun lütfen acil.
fadikada Gulra 6 saat geçmiş verebilirsiniz . Üzerinde sadece bezi kalsın ılık duş aldırın kompres yapın bunlara rağmen düşmüyorsa ateş düşürücü verin çok geçmiş olsun. Ateş düşürücüye rağmen de düşmüyorsa ateş inatçıysa acile gitmeniz iyi olur
Melekinan Duşa sokabilirsiniz ya da soğuk su ile kompres yapabilirsiniz çok giydirmeyin bu konu hakkında bi bilgeye sahip değilim
kvsvs En az 6 saat geçmeli fitil sonrası. Soğuk değil ılık bez koyun lütfen. Birde mümkünse (bezliyse bez harici hiçbir şey giydirmeyin camınız kapalı oda nemli olsun) bir an evvel iyileşmesi temennisi ile🌸💕
Gulra fadikada cok teşekkür ederim korktum calpol verdim simdi 1 kaşık inşallah etki eder allah sizden razı olsun cevap verdiniz için. Soğuk kompleks yaptırmıyor ağlıyor ama soydum
fadikada Gulra rica ederim 🥰 ateş inatçı değilse korma saatinde ver ilacını tabi önceliğin ılık duş olsun. 1 kaşık derken tatlı kaşığı değil dimi? Kaç kilo bebeğin