senemkrgl o kadar iyi aklıyorum ki benim bebeğim bu şekilde 5 günlükken boğuluyordu ambulanslar hastaneler, böyle böyle iki aylık oldu derken İzmir’de bir profesör var dedi halam o da doktor kalkıp gittik. Baktı reflüsü var dedi bir ilaç verdi kullandık ama hala emerken çocuk bir anda boğazına kaçırıyordu şimdi 4.5 aylık bu mesajı bebeğimin başında tuttuğum nöbetten yazıyorum :) artık kendisi öksürüyor şükür ama yine de güvenemiyorum .