Merhaba hanımlar benim oğlum 15 aylık ama henüz dişleri çıkmadı doktorlar 1 buçuk yaşına kadar çıkmamasını normal karşılıyoruz dediler aranızda geç çıkaran var mı benim gibi birde dişler çıkınca iştah konusunda farklılık oluyor mu acaba inşallah çiğneyebileceği için iştahında biraz düzelme olur umuduyla bekliyoruz