Hanımlar merhaba 17 aylık oglum var dogudugundan berı heo uyku sorunumuz vardı uykuya gecısımız sıkıntılıydı meme mama olsada gecmıyodu neyse zamanla ayakta sallandı sınra onu ıstemedı agladı kucakta sallandı sonra sırtına totosuna pıt pıt yapıp uyutuyodum sımdı ıse ıkı hafadır asla ne ayakta ne kucakta ne pıt pıt asla ıstemıyo krıze gırıyo uyuması saatlerı alıyo sabah 10 da kalksa 9 da da kalksa gece 2 ye kadar uyutmaya calısıyorumtam uyuyor yarım saat sonra kalkıyo o kafar yoruldum kı su uyku konusunda aglıyorum o uyudugu zaman ben nasıl uykuya gevırecem bılmıyorum mısal bugun sabah 10 da kalktı 2 gibi agladı uyumak ıcın uyuttum 2.5 da kalktı daha baska uyumak ıstemedı ve saat 1.5 zorla suannuyudu nıye boyleyız anlamıyorum basına gelen var mı nasıl care buldunuz