Benimde eşim 15 gün önce ishal olmustu ve ishali daha dün falan bitti. 2-3, günü gecince ishal tehlikeli diye yaziyor internette bunu esime soyledim ama sağlık konusunu oek umursamayip doktora gitmez. Derken bi kac gün önce tuvaletini yaptıktan sonra kan geldigini soyledi ishal hani zorlamiyoda kendini. Çok sık tuvalete gittiği icin falan kanadi diye düşündük insallah ciddi bi sey degildir. Siz de bi doktora görünün hemen hemen eşimle aynı şeyleri yasiyosunuz