Öncelikle belirteyim yargılamak için art niyetle açılmış bir post değil.
Neden çalışmadığınızı ve çalışmak isteyip istemedeğinizi yazarsanız sevinirim. Çünkü diğer “anne” ler bu konuda ne düşünüyor merak ediyorum.
İlk ben başlayım,
Ben çalışmak istemiyorum. Ev hayatı, eşimle ve kızımla pozitif enerjik zaman geçirmek daha cazip geliyor. Evimle ilgilenmeyi akşam olduğunda eşimi hazırlanmış ve güler yüzle karşılamayı seviyorum. Kızımla doya doya gezmeyi seviyorum. Erken kalkmak rutin bir iş hayatının içinde olmak bana sıkıcı geliyor. Bunlarla beraber maddi yönden bende çalışsam olağan olarak standartlarımız yükselebilir. Ama ben hayatımın bu halinden memnunum.
Post açma sebebim ben çalışmak istemiyorum ve çevrem bunu bildiği halde çalışan anne olmanın daha iyi olduğundan bahsediyor sürekli. Sanki bir eksiklikmiş gibi…
Lütfen sizde içinizden gerçekten geldiği gibi düşüncelerinizi paylaşır mısınız.