Cigdem_ Merhabalar benim bebeğim 1 yaşına girmek üzere şimdiye kadar aventin cam biberonun kullanıyorduk daha pratik kaliteli bir plastik biberon ucu geniş olan hemen içmeleri için önereceğiniz bir biberon var mı
kayraninannesiiii Cigdem_ doğduğundan beri lansinoh kullanıyoruz memnunum, en büyük başlığa geçtik. 13 aylığız bizde
livanurvealpinannesi61 Cigdem_ ben plastik sevmiyorum onlarda aşırı koku oluyor chicco wellbeeng kullanıyorum memnunum oğlum rahat içiyor bitiyor çabuk
Merveeofs 13 aylığız biz de eee babynin iki alıştırma bardağını kullanıyorum uzun zamandır çok da memnunum rahatça icebiliyor kızım ikisinden de