Benimde bebeğim 50 günlük. Doğduktan 4-5 gün sonra mama vermeye başladım hala veriyorum. Hem de emziriyorum. Ama sürekli huzursuzum mama verdiğim için. Doymadığını hissediyorum. Bu histen kurtulamıyorum. Sadece sütüm yetmiyormuş gibi geliyor sağdığımda az geliyor. Kilosu normal dedi doktor en son mamasız dene birde dedi ama dediğim gibi yapamadım yetmediği yerleşti artık ne denesem ne yapsam sütüm azmış gibi geliyor. Annem ilk zamanlar yanımdaydı bana aç bu çocuk dedi mama içince bak uyudu dedi o gün bugündür yetersizlik hissi var bende. Çok kötü bi his. Nasıl geçiriyorsunuz bu dönemi bana da destek olur musunuz..