Kızlar 3 ye hamileyim bugun dr randevum var cinsiyeti sordum önce erken dedi belli olmaz dedi daha sonra kaç çocugun var dedi iki kızım var dedim dr da iki kızın üstüne ben daha cinsiyet söylemem dedi Önemli olan saglık biliyorum ama kim merak etmez ki