Pantikatak Evet. Direkt randevu alamıyorsunuz diye biliyorum. Ben önce psikiyatriye gittim, emzirme dönemi olduğu için ilaç kullanmak istemiyordum, rica ettim. Hem sekreteri aradı hem de kağıt verdi doktor, o şekilde psikoloğun yanına geçtim. Onunla da baya uzun uzun sohbet ettik. 15 günde bir görüştük. Haftada bir gelir misin dedi hatta o zaman bebeğim küçük hastane uzak olduğundan 15 günde bire karar kılmıştık. Yani görüşme sıklığı da iyi bence.