1 aylık kızım var hergün 3 4 saat ağlama krizi geçiriyor gazdan dolayı anlayabiliyorum metsil kullanıyorduk hiç işe yaramadı iki gün öncede biogaia markasını aldık iki gündür 1 kere 5 damla olarak veriyorum ama faydası var mı anlayamadım ya da erken mi daha faydasını görmek için siz ne kullanıyorsunuz