omerinannesi0509 Tweety benim oğlum var 3 aylık her değiştirmede mustela pişik kremi sürüyorum cok iyi geliyor pişik olmuyor
Balliturta Tweety 7 aylık sadece kızarırsa sürüyorum alıştırmaya gerek yok diye düşünüyorum hiç pişik olmadı
1Dost Balliturta aynen bende sık sürmem pişikte olmadı bu zamana kadar ne kadar organikte olsa vücuduna yabancı madde sürülüyor her zaman her zaman olmaz genelde kaka yaparsa sürüyorum arada bir de zeytinyağı bide havalandırıyorum cok şükür olmuyor
Tweety Pnarr_ benimkinde hep kizariklik var bazen hafif bazen yogun. Ama popo arasi hic beyaz olmadi su gune kadar
Kapadokya Pnarr_ bende aynı şekilde kızerlıklık varsa sürüyorum yoksa gerek duymuyorum bepanthol kullanıyorum ben en iyi gelen o içeriği en iyi olan ise desitin ama bize uymadı
[silindi] Tweety kızarıklık görmedikçe sürmüyorum. Hiç pişik olmadı hafif kızardığı oldu bir iki defa sürünce geçti. Sürekli kullanımda bence gerek yok.
Tweety [silindi] hep kizarik popo arasi bazen hafifliyor bazen daha kizarik hic beyaz olmadi simdiye kdr hep surmeme ragmen
Annevebebisi Tweety benim de kızım var her gün 1 defa yahut iki günde bir sudocrem sürüyorum hususen büyük tuvaletini yaptıktan sonra. Onun haricinde her seferinde zeytinyağı sürmeye çalışıyorum
AygulSina Tweety popo arasi arada oglumunda pisik olur ben pisik olmaya baslamadikca surmuyorum acikcasi ve baska uzma larda cok sık surmeyi önermiyor
Balliturta Tweety mecbur değilsin doktorun her dediğini yapmak zorunda değilsin ☺️ Sürekli pişiği mi var
Pnarr_ Tweety o zaman sürekli kullan canım cilt yapısı hassas demekki çok şükür iki çocuğumda da pişik problemi yaşamadım şimdiye kadar
[silindi] Tweety poposunun bi cm çevresi zaten doğal olarak hafif pembedir eğer onu diyorsanız. Yanlara Ve arkaya doğru büyürse kızarıklık pişik habercisidir. Sürekli oluyorsa pişik kreminizi değiştirin bünyesi aynı kreme alıştıysa fayda görmüyor olabilir
melekkizim Tweety her seferinde surmuyorum. kizarikligi varsa suruyorum. onun disinda gerek duymuyorum ben.
Egesem Tweety gece yatmadan önce 1 kere sürüyorum. 1 gün sudocrem 1 gün kantaron yağı. Eğer hafif ishali varsa her lt değiştirmede sürüyorum
ZeydinAnnesi7 Tweety 11 aylık oğlum sadece kızarırsa sürüyorm oda binde bir yani hiç pişik olmadı. Neden alışsın ki bebeğiniz pişik sorununuz yoksa bence sürmeyin
Farahzeynep Tweety doğdu doğalı hiç sürmedim, prima aktif kullanıyorum, yenidoğan da ıslak mendil kullanıyorum. Yazın her gün yıkardım, şimdi hafta soğuk 2-3 günde bir yıkıyorum, hiç pişik olmadı 😊