Adaverta Roniya bu cümleyi çok seviyorum. birden kesilmesini umut ediyorum bende ama 6aya daha çok var 😞
Ipek1605 Adaverta şuan sadece geceleri nurse harveys colex surup verıyorum gece rahat uyuyabılmesi icin. 3 ay sonuns kadar bio gai bide bu surubu verdimm suan tek surup bitkisel oyuzdem kullanıyorum
Adaverta Ipek1605 bende nurse kullanıyorum ama hiçbir faydası yok sırf gazdan ememiyor ve normalden düşük çıkıyor kilosu
Adaverta Eymeninannesiyim önümüzde 4. Ay olduğu için bende 4. Ay biter diye umut ediyorum hatta bu umutla yaşıyorum diyebilirim 😊
1TekAlya 2.ayda bitti şükür nurse harveys kullanmıştım kendimde kimyonlu rezene çayı içtim inşallah en kısa zamanda geçer sizinde❤
Adaverta 1TekAlya ne güzel ya maşallah 🧿 inşallah öyle olur canım ama ortalama 4. Ayda bitiyor galiba
Eymeninannesiyim Adaverta bende o umutla yaşadım valla seni çok iyi anlıyorum tek gerçek zaman zamanla geçiyor sadece 😍😍