Ben amwayin fısfoslı bir leke çıkarıcıso var ondan memnunum. Bebeğim 8 aylık henüz bebek giysilerinde kullanmadım açıkçası o yüzden kimyasal oranını bilmiyorum (Amway genelde minimum kimyasal içerik ekler) ona bir bakın uyhun mu değil mi diye hani ben kendim günlük hayatımda, masa.örtülerinde, eşimin kıyafetlerinde memnunum, çıkartmadığı leke olmadı hiç