Oldu diyen varsada örnek almamanızı söylemek isterim. Yenidoğan bebekler evet hemen acıkır acıkınca uyanır fakat öyle birşeyki uykuyada yenik düşerker ve 2 saat sonra uyanmazlar. Siz mutlaka uyandırın. ( bazen öyle derin uyurkarki ne yapsanız uyanmazlar, siz elinizden geldiğince uyandırmaya çalışın) Açlık süreleri uzadıkça kan şekerleri düşer ve bu daha cok uyku yapar sizin derin uyku zannettiğiniz şey aslında onun değerlerinin kötüye gittiğinide gösterbilir. ( bilirubin gibi yani sarılık). Toparlıcak olursam kimin ne dediğine bakmayın bu konuda siz bir kural gibi düşünün bunu ve mutlaka 2 saatte bir emzirin. :)