Selenuyar hormonal değişimlerden ötürü evet, doğum sonrası ilk reglilerde aslında..sürekli değil. Ben bunu doktorumla özellikle görüştüm, ben kızımın pediatrsitten emzirme danışmanlığı alarak tanışmıştım onunla, emzirmeye devam et, aç diye mama çoğaltmana gerek yok (kızım biraz mama alıyor benim) maksimum 72 saatte kanallara eskisi gibi süt iner demişti emme devammeder ise. Ben tırsıp normalden daha fazla memeye almıştım çocuğu :)))) ben dıpumdan sonra 6. Ayın sonunda ilk periyodumu yaşadım hatta doktor şöyle söyledi hani tadında değişiklik olur da emmek istemez ise hani boynuna vir kolye takmıyalayarak memeye al diye ve de emmesi azalır ise sağım yap dedi. Ama bizimkisi.çatur çutur emdi. ) hiç endişe yapmayın tamamen hormonal bir süreç ve de geçici. Maksimum 72 saat !! Maksimum o da.