AliAreninAnnesi kararınıza tabiki saygım sonsuz ama 7 ay çok küçük değil mi 🥹 Benimde oğlum o zamanlar gece 2 kere memeye uyanırdı gidip emzirip gelirdim belki ama ne bileyim birşey olur görmem falan diye ayırmayı hiç düşünemedim. Şuan 14 aylık oldu yanımdan asla ayıramam gece 10 kere falan kalkıyor. Siiznde bebiş şuan uyanmasa da diş zamanları yatmadığı zamanlar olabilir, gerçi büyük yatağı varmış siz orda yatarsınız. Ne bileyim ya ben mi çok evhamlıyım. 2 yaşına kadar yanımda beşiğinde yatırcam sanırım