Meryy aşılar bacaktan uygulandı sanırım? Aşı yerleri acımış ağrı yapmış olabilir, hele de yapılırken canı yandı ise.. bazı hemşirelerin eli.çok hafifken bazılarının değil.. uzun süreceğini sanmyorum mujtemelen sabaha normal şen şakrak uyanacaktır. ) ben ASM aşılarında aşı esnasında genelde emzirdim, emzirmek sakinleştirici bir şey olduğu için, iğne girişlerinde ağladı, her aşıda aplama süresi üç beş saniye ile kısıtlı kaldı. Özel aşılarında doktoruna babayla gittik jeo, hep de babasının kucağında idi, vir tek bexseroda aplama süresi bir tık daha uzundu, ı zaman da hemen oyuncak falan getirip tatlı tatlı göstermiş ve oynamıştı doktorumuz onunla. Geçicidir diye düşünüyorum, kas içi aşılar olduğu için kasın daha acıtan bir noktasına bile gelmiş olabilir çocuğun.