mnkanne1 Mom_dery benim oğlumda aynı ben kalkar örterim daha başımı koymadan açar üstünü klimada 26 da sabit çalıştırıyorum fanı otomatik ayarlı kısa kollu zıbın uzun alt bazen çoraplı alt giydiriyorum bazen çorapsız
Rkye16 Mom_dery terliyor ama kolları soğuk olsada kolundan üşümed sırtı ve karnı sıcak tutulduğu zaman üşümezler yanağı kolu soğuk oluyor evet tabi şu zamanalrda artık hava iyice soğumaya başladı artık kısa kollu üşütür