gulayguney Merhaba anneler ben yeni doğum yaptım bir aylık bebeğim henüz benim crp yüksekliği çıktı test sonucumda yani kanda enfeksiyon varmış bu bebeği etkiliyor mu birde bebeğim çok zayıf bunla ilgisi var mı bilen yardımcı olur mu bana acaba
ak1905 gulayguney tedavi uygulaniyo mu size bebeğin zayifligi falan filan onla ilgili değildir bende de enfeksiyon olmuştu bı hafta damardan antibiyotik uygulandi yeteri kadar düşüş olmadı bı hafta da reçete yazdı kendimiz acilde sabah aksam taktirdik
gulayguney ak1905 sizin kaçtı acaba bana herhangi bir tedavi uygulanmıyor Sağlık ocağında yaptırdım testi daha doktoruma gitmedim de sizce zayıflığı ondan mıdır
ak1905 gulayguney bence ondan değildir ya hatırlamıyorum ama baya baya yüksekti benim ateş falan belirti yoktu sezryan yerimin sizlamasina dayanamayıp acile gitmistim oylelikle anlaşıldı. Sizde vakit kaybetmeden gidin çünkü tehlikeli bu kanda crp yüksekliği geçmiş olsun 😔