Benim 2 kızım da o yaşlarda yapıyordu. Önce yanına gidip bir kaç kez güzellikle kafanı vurursan çok acır böyle yapma dedim. Sonra kendi hallerine bırakıp görmezden geldim. Kendi durana kadar vuruyor sonra kafasını tutup yanıma gelince kucağıma alıp sarıldım çok acıdı demi bir daha vurmazsan acımaz dedim. Zıtlaşıp kızmak değil de o an sanki ondan yanaymışsın gibi görünmek daha iyi geldi. Bir kaç denemeden sonra bıraktılar.