Kızlar. Bir elbisemi kumaş boyasıyla boyamak istedim. Makinada yıkandığını izledim çok kez. Zararı yoktur diyetek makinada boyama yaptım. Ama makinamda boya kalıntısı kaldı. Yüksek sıcaklıkta çamaşır yıkadığımda çamaşırlarım boyanıyor. Makineden boya kalıntısı geçmedi. Böyle sorun yaşayan oldu mu. Makine temizleyicisi sipariş verdim ama gelene kadar ben delirirşm herhalde. Onun düzelteceğide malum